Handelsbetingelser
HANDELSBETINGELSER MYPETBOT™
Ecom Denmark ApS
Værkstedsgården 11, 1.
2620 Albertslund
CVR nr.: 41404035
E-mail: info@mypetbot.dk
Betingelser
Anvendelsesområde for betingelserne
Disse betingelser regulerer ethvert forhold mellem dig og Ecom Denmark ApS. Når vi bruger ordvalget “vi” og “os” refereres der til virksomheden Ecom Denmark ApS
Websiden www.Mypetbot.dk udbydes af virksomheden Ecom Denmark ApS.
Køb
Køb kan udelukkende ske via websiden www.Mypetbot.dk
Produkt
MyPetBot™ sælger intelligente plejemaskiner som er nemme at betjene og som ikke kræver den store del. MyPetBot™ plejemaskinen sælges i en kasse der indeholder følgende:
- Plejestøvsuger
- 5 stk. pleje tilbehør
- 1 stk. støvsuger slange
- Brugsanvisning: på engelsk
MyPetBot™ anbefaler at du læser produktbeskrivelsen grundigt før køb, det er dit ansvar som kunde at læse beskrivelserne samt handelsbetingelserne. Husk altid at læse brugsanvisningen der følger med i æsken i form af en QR-Kode, eller fysisk brugsanvisning som giver adgang til alle informationer vedrørende dit nye produkt.
Brugsanvisningen som er en QR-Kode, ligner en terning med sorte prikker, med teksten ''BRUGSANVISNING'' som er et styk papir der ligger i kassen. For at få adgang til brugsanvisningen skal du skanne koden med et kamera fra din smartphone/tablet, samt have adgang til internettet, WIFI/3G/4G/5G.
Når du kommer ind på siden/brugsanvisningen, kan du læse alt omkring din MyPetBot™ maskine, samt reglerne som vi anbefaler man tager meget alvorligt. Brugsanvisningen består af tekster/videoer, hvor du kan lære hvordan man tager produktet i brug bedst muligt, samt hvordan man kan undgå at ulykker ved brug af maskinen. Plejemaskinen er beregnet til hunde og katte men generet til kæledyr.
Betaling
Alle beløb på hjemmesiden udregnes i danske kroner (DKK).
Priserne inkluderer moms på 25 %.
Betaling kan ske ved brug Dankort, Visa, Visa Dankort, MasterCard, ApplePay, GooglePay, Mobilepay og ViaBill.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/
Betalingen vil først blive trukket på din konto, når din ordre afsendes fra os.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Levering
Vi levere vores pakker med GLS i hele Danmark og Postnord hvis der skal sendes pakker til Sverige, Finland og Norge.
GLS fragtpriser i Danmark:
Levering til Pakkeshop: 39 Kr.
Levering til Privatadresse: 49,-
PostNord fragtpriser til (Sverige)
Levering til Pakkeshop: 39 Kr.
PostNord fragtpriser til (Norge)
Levering til Pakkeshop: 300 Kr.
PostNord fragtpriser til (Finland)
Levering til Pakkeshop: 85 Kr.
Det er ikke muligt at afhente købte varer hos os. Levering sker udelukkende via hjemmesidens angivne måde.
Vi bestræber os på at afsende ordrer modtaget inden kl 17.00 på hverdage samme dag, ordrer herefter sendes næstfølgende hverdag.
Leveringstid vil typisk være fremme hos dig indenfor 3-6 hverdage efter vi har afsendt den.
Såfremt du ikke modtager din ordre bedes du kontakte os.
Hvis du ikke er hjemme når pakken ankommer, vil den blive sendt retur til os. Hvis vi modtager din ordre retur uden at høre fra dig, vil vi kontakte dig for at aftale det videre forløb. Vi vil bruge oplysninger du har oplyst til os på hjemmesiden til at kontakte dig. Hvis du ønsker at fastholde købet, er vi berettigede til at opkræve udgiften af dig for at gensende varerne.
Hvis du har særlige spørgsmål vedrørende levering, er du meget velkommen til at kontakte os.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen ombyttet, repareret, et afslag i prisen eller pengene retur afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet. Du skal informere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget vil vi dække dine (rimelige) returneringsomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:
Ecom Denmark ApS.
Værkstedsgården 11, 1
2620 Albertslund
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.
Refusion
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og konto nr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din varer.
- Du har 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen kan gives ved info@mypetbot.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
- I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
- Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Varens stand ved returnering
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Ecom Denmark ApS
Værkstedsgården 11, 1
2620 Albertslund
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på info@mypetbot.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Persondatapolitik:
Vi indsamler, anvender og videregiver persondata samt kontakt- og betalingsoplysninger, som du har registreret hos os, i henhold til vores persondatapolitik.
For at du kan indgå en aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger om dig: navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.
Disse oplysninger opbevares sammen med oplysninger om, hvad du har købt samt oplysninger om din betaling.
Vi har brug for disse oplysninger, for at kunne ekspedere din ordre samt levere din vare til dig.
Personoplysningerne registreres hos Ecom Denmark ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på www.mypetbot.dk er Ecom Denmark ApS .
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er nøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: (info@mypetbot.dk).
Vær opmærksom på, at du har ret til, at få indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Du har ligeledes ret til, at få forkerte oplysninger rettet og unødvendige oplysninger slettet. Slutteligt har du ret til, at få en kopi af dine oplysninger.
Såfremt du ønsker, at udøve en eller flere af disse rettigheder, bedes du tage kontakt til info@mypetbot.dk.
Personoplysninger opbevares som udgangspunkt i 5 år plus indeværende kalenderår, hvorefter de så vidt muligt slettes.
Personoplysninger opbevares af reklamations- og bogføringsmæssige årsager i overensstemmelse med Købe- og Bogføringsloven.
Blandt andet videregives oplysninger såsom navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse til Postnord i forbindelse med forsendelse af din ordre.
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
Ecom Denmark ApS
Værkstedsgården 11, 1
2620 Albertslund
e-mail: info@mypetbot.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:_________________________________________________________________________________________________
Bestilt den: ____________________________________________ Modtaget den: ______________________________________________
Forbrugerens navn: ___________________________________________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ________________________________________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: ____________________________________________________________ Dato: _________________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 17/06/2022