LEVERING
Bestiller du før kl 12:00, bliver din ordre sendt samme dag. Ordrer afgivet efter kl. 14.00 bliver sendt dagen efter. Du modtager din ordre indenfor 2-6 hverdage - i nogle tilfælde allerede dagen efter, hvis du bestiller før kl. 12:00 og vælger levering med GLS.
MYPETBOT leverer gennem GLS. Pakken kan sendes til din adresse eller det nærmeste posthus eller pakkeboks i dit område. Vi sender altid din pakke forsikret, du får fri fragt med GLS ved køb af vores Plejemaskine.
Leveringstiden fremgår under det aktuelle produkt, og forudbestillinger har ekstra leveringstid.
RETURNERING
TRÆDER I KRAFT D.26/11/2021
( RETURRET GÆLDER HELE DECEMBER MÅNED )
Hos MYPETBOT har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager din pakke. Indenfor dette tidsrum kan du sende varen retur og få pengene tilbage, hvis varen ikke er taget i brug. Er de 14 dage overskredet vil pakken ikke pr. automatik blive sendt retur til kunden.
Du som køber står selv for betaling af forsendelsen, og der er derfor ingen refusion af forsendelsesbeløbet, ved returnering af produkter. Returlabel med GLS koster 62 kr.
I tilfælde af at du som kunde nægter modtagelse af pakken eller ikke får afhentet pakken hos pakkeshoppen, inden den bliver sendt retur, forbeholder vi os retten til at fakturere kunden for evt. omkostninger for returforsendelse og eller genlevering.
Vi anbefaler, at du sender med en forsikret returlabel, da MYPETBOT ikke står til ansvar for ikke-forsikrede pakker. Det er på eget ansvar at sende uden forsikring. Pakken kan risikere ikke at komme frem til vores lager, hvis du vælger returnering uden forsikring.
Du kan sende retur via posthus eller pakkeshop, den skal dog altid frem til adressen og kan IKKE sendes til pakkeshops, disse pakker bliver ikke afhentet.
RETURADRESSE:
ECOM DENMARK APS
Værkstedsgården 11,1
2620 Albertslund
VÆR OPMÆRKSOM PÅ DEN SKAL LEVERES TIL ADRESSEN! BLIVER PAKKEN INDLEVERET I PAKKESHOP ELLER LIGN. SÅ AFHENTES DEN IKKE.
Vi tager ikke din pakke retur, hvis:
- Produktet ikke er pakket forsvarligt ind.
- Produktet har været i brug.
- Produktet har været pakket ud fra købsæsken.
UAFHENTEDE VARER
Uafhentede varer, der sendes retur til MYPETBOT, vil blive fratrukket et returneringsgebyret. MYPETBOT refunderer først beløbet for ordren, når vi har modtaget den uafhentede vare på vores adresse.
REKLAMATION
Hvis du skal lave en reklamation på en vare, skal du kontakte MYPETBOT, som sender en returlabel til dig. Hvis du selv køber en returlabel, er det ikke muligt at få denne refunderet.